2015. január 22., csütörtök

Szülő csoport

 A tanácsadás keretében a rendelőben a nővér 2 hetente csoportfoglalkozást tart a szülőknek, gyerekeknek ( baba-mama csoport) akik hasonló koruak. Nekünk ma kezdődött, ott voltunk délelőtt  a babával. Rajtunk kívül még 3 anyuka volt a gyerekével, többen nem jöttek el, mert reggelre 10 cm hó esett. Én is a kendőben magamra kötve vittem Alexet mert nem tudtam, hogy a babakocsit el tudom e tolni. Amúgy most használtam harmadszor a kendőt, Alex jól elvan benne, korábban már el is aludt ilyenkor amikor délután így vittem sétálni.
 Szóval a másik 3 baba kisebb volt Alexnél, kettő közülük még csak 2 hónapos volt, a 3. meg 6 héttel korábban jött a vártnál, és bár már 3,5 hónapos, még jóval kisebbnek is néz ki mint Alex. A nagyfiú szépen elüldögélt az ölemben, figyelt, kicsit beszélt is, aztán elaludt a szokásos 40 percre, majd felébredve újból figyelte ki mit mond. Meg is jegyezték, hogy mintha értené is amiről szó van. Ami biztos így is van, hiszen olyan okos, svédül is ért :))
 Ma a téma a szülés, anyaság, szoptatás, kezdeti nehézségek otthon volt a téma meg volt egy film a biztonságos utazásról autóban.

Nincsenek megjegyzések: