2016. február 5., péntek

Hangulatjelentés az oviról

A következö képpen alakult a reggeli elválás/otthagyás az oviban az eslö teljes héten:

-Hétfö:
 A gyerekek az udvaron voltak, Alexnek leesett, hogy én ott fogom hagyni, már nyüszögött, mikor kiemeltem a babakocsiból aztán kapaszkodott belém, alig tudtam átadni az óvónőnek. Àllítólag csak bent nyugodott igazából meg, küldtek MMS-t ahogy játszik.
-Kedd:
 A helyzet hasonló, csak most bent adtam át a fiatalembert, az ujjacskáit le kellett rólam feszegetni. Aztán mire elvittem a babakocsit leparkolni és benéztem az ablakon, már csak kicsit kesergett, ment könyvekkel a kanapéra. Az a kedvenc helye, az óvónők mesélték, hogy ott érzi magát biztonságban és elküld onnan mindenkit, azt is aki vigasztalni akarja. A beszoktatás alatt én is sokat üldögéltem ott, biztos ezért is válsztotta ezt a helyet Alex mint egy biztos pontot.







-Szerda:
 Kis pityergés csak reggel az átadásnál,  de igaz, hogy otthon, mielőtt nekiálltunk volna öltözni már volt egy kis hiszti, amit azért könnyebb volt elvisleni. Az ablakból meglesve már a szönyegen játszott.








 -Csütörtök:
Képtalálat a következőre: „vidám smiley” Szomorú nézés sírás nélkül! Ìgy végre nekem sem lábadt könnybe a szemem!















     -Péntek:


Ùjból kis pityergés,  de szerintem csak azért, mert az udvaron kellett hagynom, ahol annyira nem szeret lenni (-2 fok volt). De meglestem miután bevittem a cuccait és ott vigyorgott ezerrel, mert az óvónő talált neki egy hosszú botot és azt tudta pörgetni :)

Nincsenek megjegyzések: