2008. május 24., szombat

Újra írok

Most láttam csak, hogy elég rég írtam, igyekszek pótolni, hogy ne lanyhuljon az érdeklődés! (Amúgy sem tudom, hogy olvassa e valaki egyáltalán!)
Múlt hétvégén dermesztő idő volt, 5-6 fok, eső, szél. Nem nagyon mozdultunk ki, csak vásárlás erejéig. Hétfőn aztán kisütött a nap, általában reggelente van a legjobb idő, később feltámad a szél, jönnek a felhők, pár délután esett is az eső. Amúgy nincs hideg 15 fok körül. A svédek azt mondják, hogy májushoz képest jó idő van, most virágzott az orgona, máskor csak május végén szokott!
Adri jár az oviba, van barátja, pár dolgot ott már svédül mond, kikéretőzik Wc-re, enni, inni kér. Minden héten mennek az erdőbe kirándulni és már könyvtárban is voltak.
Én járok spiningre. Csak azért érdekes a dolog, mert itt minden korosztály sportol. Néha én vagyok a legfiatalabb az edzésen, nagymamák, nagypapák simán "letekernek". Az edzők is olyanok, mintha "közülünk" kerültek volna ki, van pocakos 50 év körüli férfi, fiatal lány, 40 éves nő. A közös bennük, hogy mind nagyon élvezi amit csinál!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Nyugi, én olvasom rendületlenül.:) Jók a képek!
K

sharon írta...

Sőt én is olvasom mindig!!!!!!!!!!!