2017. február 4., szombat

Az első átaludt éjszaka

 Alex hétköznaponta 8 óra körül alszik el, hétvégén meg 9 órakor rakom le, akkor van esély, hogy mi is alhatunk kicsit tovább másnap reggel. Még szopik, úgy alszik el mellettem, aztán átviszem a kiságyába, de az elmúlt hónapokban előfordult, hogy nem aludt el a cicin és a kiságyában, kis kínlódás után aludt el egyedül. Élete első évében elalvás után 40-60 perccel felébredt, aztán kb 2 óránként. Az idő előrehaladtával egyre hosszabb ideig aludt egyedül a kiságyában, az elmúlt évben éjfél és 2 óra körül hoztam át hozzánk, szopizott és aludt tovább, de akkor is még 2 óránként kellett neki a cici. Az elmúlt hónapban viszont már 3-szor is előfordult, hogy fél 5-ig elaludt és csak azután fél 7-ig, míg fel nem kelünk, aludt mellettem.
 Ma, életében előszőr ete 9-től reggel fél 7-ig a kiságyában töltötte az éjszakát! Persze utána már esze ágában sem volt visszaaludni, pedig szombat van, de azért én nagyon örültem, mert voltak kétségeim, hogy ez az álmom valóra válhat e egyáltalán valaha. Igaz, hogy én még azért nem tudtok egyhuzamban 2-3 óránál többet aludni, mert automatikusan felébredek és megyek megnézem. De lassan talán én is megszokom majd, hogy felnő a kisfiam és hogy 3 év után én is alhatok egyhuzamban estétől reggelig.

Nincsenek megjegyzések: