2014. szeptember 17., szerda

Legújabb szerzemény


 Amikor a nyaralásból visszaérkeztünk én már nekiláttam összevásárolni a babának szükséges dolgokat, mint erről már írtam is. Nagyon hamar kész lettem és ez azért veszélyes, mert az elmúlt hetekben már nem volt ezzel kapcsolatban tennivalóm és ez hiányzott. Szerencsére kitaláltam még egy "feltétlenül szükséges" bútordarabot Alexnek, hogy napközben ne a hálószobában a kiságyában kelljen lennie. Anno Adrinak is volt egy járókája a nappaliba, amiben tényleg a délelőtti szunyókálásait töltötte, bár csak pár hónapig élvezte, mikor már mocorgott, forgolászott, akkor nem. Szóval kutattam a neten (munkaidőmben persze) és akkor bukkantam erre a dizájnos bölcsőre ami kombinálva van egy bébiszékkel (ilyen is volt Adrinak, ezt tényleg élvezte is). Találtam persze eladót a használt oldalon (blocket) és tegnap este óta a nappaliban várja Alexet a bölcsője is.
Bölcső és bébifotel
 

Nincsenek megjegyzések: