2008. március 27., csütörtök

Reggelek

Reggelente nyugodtan indul a napunk, én fél 8-kor kelek, Adri 8 körül! Ilyen otthon maximum hétvégén fordult elő! 1/4 9-kor indulok el itthonról, így kb. 8.50-re bent vagyok a nyelviskolában. Reggel a busz, ami majdnem a házunk előtt áll meg, 4-6 percenként jön. Azzal kb. 10 percet megyek. Amikor leszállok, az egy elég forgalmas metro megálló, már elég sokan vannak. Magamhoz veszek egy Stockholm City és egy Stockholm SE újságot a kínáló emberektől (Metro is van kirakva, az a legkevésbé népszerű ingyenes napilap). Leülök a metron és én is "olvasni" kezdem az újságokat, mint mindenki más! Legalább nem ütök el a környeztemtől (bár rajtam nem fekete kabát van). Pár szalagcímet körülbelül el tudok olvasni, és a hírdetéseket sem túl nehéz megérteni. Ja, és a TV műsort meg az időjárást is megértem nagyjából.
Pénteken már reggel sincsenek sokan a városban, tömegközlekedési eszközökön (vagyis nem kell tülekedni a metrón) állítólag itt a többség 75 %-ot dolgozik, ami kb. 4 napos munkahetet jelent.

Nincsenek megjegyzések: