2014. augusztus 2., szombat

"Kulcs-kérdés"

 Amikor a Magyarországról történő elindulásnál kiderült, hogy a babakocsit nem tudjuk magunkkal hozni (helyhiány miatt), addigra én már felkészült voltam a kinti babakocsi választékot illetően. 2 napot keresgéltem a blocket.se-n (ez a svéd megfelelője a jofogas.hu-nak) és írtam e-mailt kb 4 babakocsit eladni vágyónak. Erre a honlapra amúgy kb 20-40 db használt babakocsi kerül fel naponta, szóval volt választék. Hamar sikerült is venni egy kombinált járgányt, cserélhető fekvő- és ülőrésszel, szinte sose használt pelenkázó táskával együtt. Tiszta volt és jó állapotú, de azért persze mindent kimostam róla, a vázat is klóros tisztitószerrel lesuvickoltuk.
 Mivel Adri Magyarországon van, így egyenlőre az Ő szobáját tudjuk most raktárnak, gardróbnak stb-nek használni, így a szép, tiszta, kék babakocsi is ott várakozott amíg nagy nehezen le nem került a babakocsi tárolóba.
 Ennek a tárolónak a kulcsát megszerezni 2 hétbe telt, és már mindenféle összeesküvés elméletet gyártottunk, hogy vajon miért is olyan nehéz kulcsot szerezni ehhez a kb. 3x1,5 m-es helységhez!? Amikor ide költöztünk, 5,5 éve, akkor nem volt szükségünk kulcsra hozzá, hiszen nem volt babakocsink. Az ingatlanügynök említette, hogy lent, a lépcsőházból nyíló egyik ajtó a babakocsi tároló és ennyi.
 Miután megvettük a járgányt e-mailt írtam a házban lakó "felszerelésekért" felelős társasházi képvislőnknek, hogy igényt tartanánk egy kulcsra a tárolóhoz. A házunkban amúgy14 lakás van és jelenleg 2-ben lakik kisgyerekes család, szóval gondoltuk, hogy csak van ott még hely! A válasz fél napon belül érkezett meg : csak az kaphat kulcsot akinek kisgyereke és babakocsija is van! Tény és való, hogy az illetővel nem találkoztam kb 3 hónapja, szóval nem láthatta még a jól gömbölyödő pocakomat, de akkor is felháborodtam, hogy mégis mit képzelt, mit akarunk betenni ebbe a tárolóba?! Válaszként megírtam, hogy nem tudtam, hogy neki, mint a lakóközösség tagjának, igazolást kellett volna benyújtanom a terhességemet bizonyítva. Ezek után az úriember nem válaszolt egy hétig, majd amikor emlékeztető e-mailt írtam neki, akkor kegyeskedett válaszoni, leírni hivatalosan a kulcs megszerzésének szabályait is, pl: letéti díjat kell fizetni (300 korona) ami visszajár ha visszaadjuk a kulcsot. Aztán nem is ő maga, hanem egy másik vezetőségi tag hozta el a kulcsot, kaptunk nyugtát és szabályzatot a használatról.
 Szóval Alex kiskocsija most tisztán és nyugodtan várja lent a tárolóban, hogy Ő használatba vegye!


Nincsenek megjegyzések: