2014. augusztus 10., vasárnap

Kiskád állvánnyal

Múlt héten beszereztük a polcot is a hálószobánkba, amit ugye Alexel meg fogunk osztani és így a babakelengye  "nagyobb" dolgai közül a kiskád megvétele maradt hátra. Azt is keresgéltem a blocket.se-n (a használt oldalon) azért ott, mert nem egyszerűen egy db kiskádat akrtunk, hanem olyan megoldást, hogy ne a nagy fürdőkádba kelljen belerakni a gyerekkádat, szóval, hogy legyen hozzá egy állvány. Itt kint sehol nem találtam, láttam a kádra pont passzoló farácsot, amilyet még Adrinál is használtunk (sőt, anno még a szüleink is ilyet használtak 40 éve). Másrészt maga a kádunk pereme sem olyan magas, hogy a derekunkat ne viselné meg, ha valahogy mégis "készítünk" egy ilyen rácsot és az arra rakott kiskádban fürdetnénk a babát.
Aztán abba is belegondoltam, hogy a higénia miatt kiskádat igazán vehetnénk újat. Szóval megrendeltem a neten egy állítható magaságú állvánnyal együtt és 3 napon belül az ajtónking szállítva meg is érkezett Alex kiskádja az összecsukható állvánnyal; "fürdető segítséggel" (szó szerinti fordításban), ami egy kis ferdehátú "széket" jelent magában a kiskádban; slaggal, ami a víz leengedését könnyíti meg és még hőmérőt is adtak hozzá.
Amúgy itt a heti 1-2-szeri fürdetést javasolják csak, persze a napi arc-, kéz- és popsitisztítás mellett. Én azért tervezem a napi rutin kialakítását a napi fürdetéssel együtt.

Nincsenek megjegyzések: